چوگل...

چو گل هردمببویت جامه در تن     کنم چاک از گریبان تا بدامن

تنت را دید گل گویی که در باغ     چومستان جامه را بدرید بر تن

من از دست غمت مشکل برم جان  ولی دل را تو اسان بردی از من

بقول دشمنان برگشتی از دوست     نگردد هیچکس با دوست دشمن

تنت در جامه چون در جام باده       ولی در سینه چون در سیم و اهن

ببار ایشمع اشک از چشم خونین     که شد سوز دلت بر خلق روشن

مکن از سینه ام اه جگر سوز         بر اید همچو دود از راه روزن

دلم را مشکن و در پا مینداز          که دارد در سر زلف تو مسکن

چودل در زلف تو بستست حافظ     بدین سان کار او در پا میفکن

نظرات 2 + ارسال نظر
مدی دوشنبه 16 آذر 1388 ساعت 09:28 ب.ظ http://madikhanoom.blogsky.com

مثل همیشه زیبا و پر معنی

مدی دوشنبه 16 آذر 1388 ساعت 11:50 ب.ظ http://madikhanoom.blogsky.com

سلام
ممنون عزیزم
بله واقعا
منم تا یه حدی دوست دارم بیشتر از اون اعصاب خورد کنه...
خوابالوی منم همینجوره نه خلوتی زیاد رو دوست داره نه شلوغی بیش از حد رو
سفر به خیر...
ممنون سر زدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد